HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM


 

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programının amacı; kamu ve özel işletmelerin halkla ilişkiler ve tanıtım birimlerinde ihtiyaç duyulan uygulamalara göre araştırma ve planlama yapabilen, proje üretme ve yönetme süreçlerinde aktif rol ve sorumluluk alabilecek nitelikli insan kaynağı yetiştirmektir. Sektörde yer alan kurumların hedef kitleleriyle iletişime yönelik yönetim süreçlerinde aktif rol alabilecek düzeyde öğrenci yetiştirilmesi, programın temel misyonudur. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programının eğitim müfredatlarında yer alan dersler sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda sürekli olarak güncellenmektedir. Öğrencilerin çağdaş ve etik değerlere sahip çıkan, teknolojik gelişmeleri yakından takip eden, iletişim becerileri yüksek, sosyal ve kültürel alanda gelişmiş bir insan kaynağı olarak yetiştirilmesi hedeflenmektedir.

ÇALIŞMA ALANLARI:

  • Her sektörün ihtiyaç duyduğu bir çalışma alanıdır.
  • Tüm kamu ve özel kurumların; Kurumsal İletişim
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • Reklam, Pazarlama ve Satış Departmanları
  • Misafir Karşılama ve Danışma Departmanları
  • Organizasyon Firmaları
  • Medya ve Haber Merkezleri,
  • Grafik Tasarım Firmaları
  • Müşteri İlişkileri Departmanları
  • Personel İşleri
  • Medya Planlama ve Satın Alma Departmanları
  • Reklam ve Halkla İlişkiler Ajansları
  • Dijital Ajanslar gibi daha pek çok alanda iş ve kariyer imkânına sahiptir.

DGS İLE GEÇİLEBİLEN PROGRAMLAR

 

Önemli UyarıSiz değerli öğrencilerimize kolaylık sağlaması için hazırlanmış olup resmi bir niteliği bulunmamaktadır. Gerçek listenizi ÖSYM’nin ilan ettiği kılavuz üzerinden yapmayı unutmayınız!

 

  • Görsel İletişim Tasarımı
  • Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimler
  • İletişim Sanatları
  • İletişim Tasarımı Ve Yönetimi
  • İletişim Ve Tasarımı
  • Reklam Tasarımı Ve İletişimi
  • Reklamcılık
  • Sosyoloji

ETKİNLİKLER